czwartek, 3 kwietnia 2014

Po zajęciach...

Kolejne zajęcia z programowania za nami. Nasi szkolni "mistrzowie kodowania" spisują się na medal. Tworzą animację i gry komputerowe nie tylko podczas zajęć popołudniowych. Jestem nauczycielem matematyki i zajęć komputerowych i prowadzę wszystkie swoje lekcje w sali komputetrowej. Dziś od rana nie było przerwy, ma której uczniowie nie prosiliby mnie o to, czy mogą włączyć kopmputer i popracować w Scratchu. Na razie najbardziej podoba im się animowanie postaci w taki sposób, aby poruszały się udając, że tańczą. Większość takich animacji powstaje w czasie jedenj przerwy co dowodzi, że dzieciaki opanowały tę umiejętność bardzo dobrze. Niestety nie wszyscy uczniowie dotarli dziś na zajęcia - przeziębienie zwyciężyło. Natomiast bardzo cieszy mnie i koleżankę fakt, że uczniowie, którzy w ubiegłym tygodniu zastali zaproszeni gościnnie na zajęcia dziś poprosili nas, aby mogli wziąć udział w zajęciach. Koniec zwierzeń, teraz kilka prac dzieci: Pierwszy pochwali się dziś Kuba z klasy IV. Projekt: "Gra logiczna" sprawił nam dziś nie lada kłopot. Spójrzcie na efekt pracy Kuby zamieszczony poniżej:
 Drugi chce coś powiedzieć Mateusz z klasy IV "TA GRA MI SIĘ PODOBA CZEŚĆ". Zobaczcie, co właściwie tak mu się podoba:
 

 Jeszcze jeden projekt Pauliny z klasy VI, która w e-mailu pisze mi, że "Dzisiejsze zajęcia były super!! :)".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz