piątek, 11 kwietnia 2014

Minikonkurs podczas zajęć Mistrzów Kodowania




W takcie ostatnich zajęć Mistrzów Kodowania, kiedy to projektowaliśmy i pisaliśmy skrypty dla kartki multimedialnej moi uczniowie stworzyli kilka ciekawych projektów animacji. Jako że po zajęciach zaplanowałyśmy konkurs na multimedialną kartkę wielkanocną, musiałam wymyślić inny temat animacji. Szybko przewertowałam kalendarz świąt nietypowych i odkryłam, że w najbliższą sobotę obchodzomy Dzień Czekolady.  Pomył nasunął się więc sam- poleciłam wykonać uczniom amimację powiązaną w luźny sposób z czekoladą i ogłosiłam minikonkurs na najciekawszy projekt.Czasu nie było zbyt dużo, dlatego uczniowie musieli się pospieszyć, stąd drobne niedopracowania. W swoich animacjach wykorzystali jednak i znieniające się tło, i zmiany kostiumów duszków, i różnego rodzajy dźwięki, nawet samodzielnie nagrywane ! Jury złożone z kolegów i koleżanek z grupy (jakby nie patrzeć specjaliści od projektowania !) obejrzeli projekty, ocenili i prawie jednogłośnie orzekli,że najciekawszą animację związaną z czekoladą stworzyli... Albert i Łukasza . Dwom  jurorom interesująca wydała się praca Amelki i Tomka. I to właśnie Ci uczniowie otrzymali nagrody w postaci ...tabliczek czekolady (rzeczywiste, nie wirtualne!). A oto stworzone podczas zajęć animacje:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz